Technische support

Surf naar www.proximus.be of bel naar 0800 22 800 * (gratis nummer)
*: Van maandag tot vrijdag : 8u – 18.30u. Op zaterdag : 9u – 17.30u. Op zondag en feestdagen: gesloten
 

Heeft U een vraag over uw factuur?

Surf naar www.proximus.be/facture of bel naar 0800 22 800 * (gratis nummer)
*: Van maandag tot vrijdag : 8u – 18.30u. Op zaterdag, zondag en feestdagen: gesloten
 

Heeft U een probleem met de levering van Uw pakket ?

Bel naar 0800 22 800 * (gratis nummer)
*: Van maandag tot vrijdag : 8u – 18.30u. Op zaterdag : 9u – 17.30u. Op zondag en feestdagen: gesloten
 

Hulp nodig bij de installatie van uw pack  ?

Surf naar www.proximus.be/support of bel naar 0800 22 800 *. Neem alvast uw laatste faktuur bij de hand teneinde uw klantnummer te kunnen doorgeven.
*: Van maandag tot vrijdag: 7u – 22u; Op zaterdag en zondag : 8u – 22u; gesloten op feestdagen.
 

Heeft U een technische vraag ?

  • Kijk na of Uw modem en decoder goed aangesloten zijn.
  • Indien dit zo is en Uw connectie blijkt niet te werken, verwijder de connecties uit de modem en de decoder uit de stekker.
  • Wacht 20 seconden en sluit opnieuw aan. Het heropstarten van de modem duurt ongeveer 5 minuten en het heropstarten van uw decoder neemt 15 minuten in beslag.
  • Kijk na of uw internet en/of Proximus TV opnieuw functionneren.
  • Is het probleem nog steeds niet opgelost ? Surf naar www.proximus.be/support of bel naar 0800 22 800 *. Neem alvast uw laatste faktuur bij de hand teneinde uw klantnummer te kunnen doorgeven.

    *: Van maandag tot vrijdag: 7u – 22u; Op zaterdag en zondag : 8u – 22u; gesloten op feestdagen.
 

Wenst U een nieuw abonnement ?

Surf naar www.adsl-telecoms.be of bel naar 02 502 22 27 : wij zijn bereikbaar 7 dagen op 7 van 9u-19u

Onze algemene voorwaarden

Blog van de Proximus promoties